FAQ
U heeft een vraag? Wij een antwoord!
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We proberen alle bestellingen voor 15u00, de dag zelf nog te versturen. Onze pakjesbezorger tracht deze binnen 1-3 werkdagen te leveren. Is de bestelling later dan 15u00, dan zal het pakje de dag erop verstuurd worden.
Algemeen mag je rekenen op een levertijd van 1-2 werkdagen. Heb je het pakje na 5 werkdagen nog niet ontvangen, neem dan zeker met ons contact op.
Hoe stuur ik artikelen retour?
Niet tevreden met de ontvangen kralen of is er schade aan de goederen? Dat kan altijd gebeuren! Binnen de 14 dagen mag je de artikelen retour sturen. De kralen stuur je samen met de factuur terug in de originele verpakking. Je mag de artikelen opsturen naar het aangegeven adres op de factuur.
Mijn bestelling is niet compleet, hoe lossen we dit op?
Je hebt de kralen ontvangen, maar ziet dat niet alles is meegeleverd. Neem in zo’n geval meteen contact met ons op via de contactpagina. Vermeld in uw mailtje uw ordernummer en factuurnummer en welke kralen er ontbreken. We kijken hier dan meteen na wat er is misgelopen en zetten de fout meteen recht.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, hoe lossen we dit op?
Oei, in dit geval is er duidelijk iets misgelopen. Neem contact met ons op via de contactpagina. Vermeld ook hier het ordernummer of factuurnummer en over welke kralen het gaat. We kijken dan samen voor de ideale oplossing.
Artikel niet op voorraad, wanneer komen deze terug op stock?
Bij de meeste artikelen kunnen we extra voorraad verkrijgen. In uitzonderlijke omstandigheden worden bepaalde kralen niet meer gemaakt of zijn ze niet meer verkrijgbaar. In het geval dat we kunnen bijbestellen, bezorgen we je zo snel mogelijk de verwachte leverdatum.
Op onze website kun je bij bepaalde producten nabestellen en bij andere niet. Indien mogelijk maken we er meteen een prioriteit van om deze terug in stock te krijgen en te leveren. Indien je artikelen bestelt die niet meer in stock zijn, zal je hierover geïnformeerd worden en zal je een voorlopige leverdatum krijgen.
Is de bestelling een combinatie van artikelen in en uit stock, dan zullen deze in stock meteen opgestuurd worden en zullen de overige artikelen opgestuurd worden wanneer deze hier terug voorradig zijn.
Ik had een artikel besteld in het verleden, maar kan deze nu niet meer terugvinden op de website?
Het kan zijn dat bepaalde kralen niet meer voorradig zijn en niet meer verkregen kunnen worden. In dit geval worden ze natuurlijk van de webshop verwijderd. In andere gevallen kan het zijn dat we deze uit eigen initiatief niet langer aanbieden. Mocht je geen alternatief vinden op onze website en je wil specifiek dezelfde, dan kan je altijd met ons contact opnemen en kunnen we kijken wat mogelijk is.
Er is een kleurafwijking met wat ik heb besteld op de website en in realiteit?
We trachten al onze producten zo realistisch mogelijk weer te geven. Bijgevolg voorzien we minstens 2 foto’s per product. De eerste op een witte achtergrond in een lightbox getrokken om minder invloed van licht en schaduw te hebben. De tweede foto in natuurlijk licht en een andere achtergrond. Hiermee proberen we een duidelijk beeld van de kralen te schetsen.
We willen natuurlijk dat je tevreden bent de aangekochte producten. Heb je bijgevolg toch nog vragen of toch niet tevreden, neem dan zeker contact met ons op voor een oplossing!
Ik heb nog een andere vraag.
Indien je nog andere vragen hebt waarvan je het antwoord niet in onze FAQ kan terugvinden, neem dan contact met ons op via de contactpagina, we helpen je graag verder!